Ważne informacje
W związku z licznymi pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi napraw serwisowych i zakupu części zamiennych do urządzeń marki PARD przekazujemy kilka przydatnych wskazówek:
W celu zgłoszenia naprawy OBOWIĄZKOWO należy wypełnić formularz na stronie www.serwis.alexim.pl . Brak wypełnionego RMA wydłuża proces naprawy urządzenia
Należy pamiętać aby wymienić wszystkie wysyłane akcesoria w zgłoszeniu, nie wypisane akcesoria będą traktowane jako nie wysłane do serwisu.
Adres do wysyłki znajdziecie Państwo w karcie gwarancyjnej lub na www.serwis.alexim.pl
Prosimy nie dzwonić z pytaniem "Czy urządzenie dotarło" - utrudnia to pracę i wydłuża proces serwisowania. Status dostawy możecie Państwo sprawdzić na stronie przewoźnika lub na https://www.17track.net/pl Wybór przewoźnika należy do Państwa. UWAGA! Nie odbieramy przesyłek paczkomatowych (nadanych do paczkomatu).
Status naprawy sprawdzić można za pośrednictwem linka, który zostaje wygenerowany podczas zgłoszenia RMA
Napraw dokonujemy w kolejności zgłoszeń.
Kontakt z serwisem możliwy jest WYŁĄCZNIE za pośrednictwem maila: serwis@alexim.pl
Przestrzegamy przy tym przed zakupem urządzeń z nieznanego źródła - nie naprawiamy urządzeń spoza naszej dystrybucji! W przypadku uszkodzenia takiego urządzenia należy kontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą!
Jak poznać polską dystrybucję?
- karta gwarancyjna wystawiona przez Alexim
- srebrna naklejka na spodzie urządzenia
- plomba z logiem Alexim
- język polski w menu
- hologram "PARD Polska dystrybucja" na pudełku