Ważne informacje

 

 

W związku z licznymi pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi napraw serwisowych i zakupu części zamiennych do urządzeń marki PARD przekazujemy kilka przydatnych wskazówek:

1⃣ W celu zgłoszenia naprawy OBOWIĄZKOWO należy wypełnić formularz na stronie  www.serwis.alexim.pl . Brak wypełnionego RMA wydłuża proces naprawy urządzenia
2⃣ Należy pamiętać aby wymienić wszystkie wysyłane akcesoria w zgłoszeniu, nie wypisane akcesoria będą traktowane jako nie wysłane do serwisu.
3⃣ Adres do wysyłki znajdziecie Państwo w karcie gwarancyjnej lub na www.serwis.alexim.pl
4⃣ Prosimy nie dzwonić z pytaniem "Czy urządzenie dotarło" - utrudnia to pracę i wydłuża proces serwisowania. Status dostawy możecie Państwo sprawdzić na stronie przewoźnika lub na https://www.17track.net/pl Wybór przewoźnika należy do Państwa. UWAGA! Nie odbieramy przesyłek paczkomatowych (nadanych do paczkomatu).
5⃣ Status naprawy sprawdzić można za pośrednictwem linka, który zostaje wygenerowany podczas zgłoszenia RMA
6⃣ Napraw dokonujemy w kolejności zgłoszeń.
7⃣ Kontakt z serwisem możliwy jest WYŁĄCZNIE za pośrednictwem maila: serwis@alexim.pl
8⃣ Przestrzegamy przy tym przed zakupem urządzeń z nieznanego źródła - nie naprawiamy urządzeń spoza naszej dystrybucji! W przypadku uszkodzenia takiego urządzenia należy kontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą!

Jak poznać polską dystrybucję?

  • karta gwarancyjna wystawiona przez Alexim
  • srebrna naklejka na spodzie urządzenia
  • plomba z logiem Alexim
  • język polski w menu
  • hologram "PARD Polska dystrybucja" na pudełku

 

 

 

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.92 / 5.00 146 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-08-14
Ws/ystko oj
2024-07-24
Bardzo szybka realizacja zamówienia. Polecam tego sprzedawcę.
pixel