Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

FAQ

 

1. Jak rozpoznać polską dystrybucję marki PARD?

Urządzenia z oficjalnej polskiej dystrybucji marki PARD posiadają następujące cechy:

  • karta gwarancyjna wystawiona przez Alexim
  • srebrna naklejka na spodzie urządzenia
  • plomba z logiem Alexim
  • język polski w menu
  • hologram "PARD Polska dystrybucja" na pudełku

Przestrzegamy przed zakupem urządzeń z nieznanego źródła - nie naprawiamy urządzeń spoza naszej dystrybucji! W przypadku uszkodzenia takiego urządzenia należy kontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą!

 

 2. Czy moja paczka dotarła?

Ze względu na dużą ilość przesyłek (w tym międzynarodowych) nie jesteśmy w stanie zweryfikować wszystkich paczek. Ponadto utrudnia to pracę serwisu i wydłuża proces serwisowania. Status dostawy możecie Państwo sprawdzić na stronie przewoźnika lub na https://www.17track.net/pl . Wybór przewoźnika należy do Państwa. Ze względów logistycznych nie polecamy jednak wysyłania urządzeń jako listu lub paczki zwykłej/priorytetowej. UWAGA! Ze względów technicznych nie odbieramy paczek paczkomatowych (wysłanych do paczkomatu)

 

3. Jaki jest czas oczekiwania na naprawę?

Czas naprawy urządzenia uzależniony jest od wielu czynników (m.in. dostępności części, ilości zgłoszeń serwisowych itp), a naprawy realizowane są niezwłocznie zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

 

4. Czy możliwa jest wymiana diody IR na inną o innej mocy?

Tak, taka możliwość jest przewidziana w przypadku urządzeń serii NV-007/NV-007A oraz NV-008P/NV-008P LRF

 

5. Czy możliwa jest aktualizacja Parda NV-008 do wersji NV-008P?

Ze względu na specyfikę sprzętu i wykorzystane podzespoły taka aktualizacja nie jest możliwa

 

6. Czy możliwa jest aktualizacja Parda NV-007 do wersji NV-007A?

Ze względu na specyfikę sprzętu i wykorzystane podzespoły taka aktualizacja nie jest możliwa

 

7. Czy możliwy jest montaż fabrycznego LRF (modernizacja NV-008/NV-008P do wersji NV008 LRF /NV-008P LRF) ?

Ze względu na specyfikę sprzętu i wykorzystane podzespoły taka modernizacja nie jest możliwa

 

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.86 / 5.00 35 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2022-09-15
od pierwszego telefonu bardzo dobry kontakt
2022-08-18
Szybka i miła obsługa, która chętnie doradzi w zakupie.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel